Avbryt

1000 tecken kvar

Gästbok

• 17 sep 2023 Mikael Steen

Linnea slängde sig på bakning.
    Jag tar med lite kaffe.

• 17 sep 2023 Isabell Schulze

Tack snälla! Samma kod 👍

• 17 sep 2023 Mikael Steen

Jag kan gå ner och sätta upp hörnflaggor och ta fram bollar.
    Det är väl samma kod till låset som sist?

• 16 sep 2023 Isabell Schulze

Hej! Pga av sjukdom har vi ingen kiosk el matchvärd till sista hemmamatchen imorgon kl.16. Om ngn vill fixa med det får frivillig gärna anmäla sig här.

• 5 aug 2023 Mikael Steen

Hej.
    Söndagsmatchen 13/8 ska vi vara matchvärdar, tyvärr så hinner vi inte hem från semesterresan.
    Kan någon byta oss?
    Eller hoppa in istället.
    Vi kan ta tvätt eller matchvärd vid senare tillfälle.
    Med vänlig hälsning,
    Micke/Linnea

• 14 jun 2023 Marita Blomgren

Vi tar med en stor dunk med vatten och ställer vid kiosken ifall det behövs fyllas flaskor på plats också 😀

• 14 jun 2023 Isabell Schulze

Skicka gärna med tjejerna två vattenflaskor ikväll till matchen, då vi inte har möjlighet att fylla på vid planen.

• 12 maj 2023 Isabell Schulze

Hoppas många kommer imorgon och firar! Påminner om att en förälder behöver närvara när laget ska fotograferas, för att fylla i ett papper samt godkänna fotografering. Info om tider/samling hittar ni i tidigare skickad kallelse. Vi ses på IP!

• 18 dec 2022 Johanna Öberg

‼️SISTA löparstyrkan för i år! Välkomna till en grym JULMIX!🎅 Nu kör vi JÄRNET innan julskinkan intas!💪 Ta gärna med dig en julmössa eller julglitter! Så tar vi ett snyggt julfoto😍. Känner du igen alla jullåtar under passet? Vilken jullåt är bäst att träna till? Omröstning efter passet!✅ Varmt juligt välkomna! 🔔 Nästa löparstyrka 16 Jan!

‼️🎅25 dec: Extra insatt Rörelseglädje för stora och små i julfirandet! 🎅🌲‼️
    Välkomna till:
    Kl 16-17 Cirkelträning för ungdomar och vuxna. Hinderbana för självgående barn.
    Kl 17-18 Innebandy små mål på tre mindre planer. Spökboll. Stafett. Svanskus. Repklämma. Inception. Indiansmyg. Annat.
    Ledare: Johanna Öberg, hjälp av Peter.

• 25 sep 2022 Sophie Jerner

Hej, Moa saknar sin fotbollströja med Jerner tryck på ryggen. Är det någon som råkat fått med sig den hem efter dagens match i Hölö? Eller att den alternativt hamnat i tvätten? 🙈 Tacksam om ni vill kolla 🙏 Mvh Sophie