Avbryt

1000 tecken kvar

Gästbok

• 8 jun 2012 Nettan

Kanonbilder!! Jättekul att få se...:)

• 7 jun 2012 Lasse Jansson

Så där ja. Efter ett dygns väntan på att hela laget.se skulle göras om kunde jag äntligen ladda upp några bilder från träningsmatcherna i Parken under nationaldagen.

Hargs BK:s grabbar och Oxelösunds IK:s tjejer var duktiga och sällan har det varit så mycket människor vid Parken! Vilken härlig kväll för alla fotbolls-spelare och för oss i publiken!

Ni hittar bilderna under meny-valet "Bilder" och mappen "120606 Träningsmatcher".

:-)

Rapportera

• 22 dec 2011 Lasse Jansson (Alvas pappa)

I samband med kvällens innebandyträning i Stigtomta Arena (!!) tog jag några bilder på ledare och barn. Ni hittar dem under menyn "Bilder" här till vänster.

För övrigt vill jag passa på att önska alla i och kring laget:

God Jul & Gott Nytt År!

Rapportera

• 2 jun 2011 Lasse Jansson (Alvas pappa)

Nu finns några bilder uppladdade här på hemsidan från träningen vid Parken onsdagen den 1/6.

Du hittar bilderna via menyvalet "Bilder" till vänster, därefter klickar du på mappen "110601 Fotbollsträning i Parken" (och klicka sedan på någon av småbilderna för att få upp dem i större storlek.)

En härlig sommarkväll med solsken, glada barn och fotbollsträning! :)