• Event Glans & Batra

    Sista påminnelsen om eventet, två personer till behövs till Glans och Batra. Jag vet inte hur hårda de är med 3 personer från varje lag men det kan vara så att vi behöver lotta två namn om ingen anmäler sig frivilligt. 🙏 Mvh Sophie 🌸 F10/11/12 26 apr 2kommentarer
  • Seriematcher och träningar v.17

    Då är kallelse utskickad för seriepremiären borta mot Stjärnhov! Vårens matcher ska nu finnas i kalendern. Det är endast bortamatchen mot Jäder 1/6 som vi jobbar på att byta dag, då tjejerna födda 2011 är på klassresa fre-lör den helgen. Vi ber er meddela oss ledare om ni redan nu vet att ni inte kan vara med någon match. Det är viktigt för vår planering, då vi är något färre i truppen i år. Nu börjar våra träningar på stora ip i Stigtomta mån och ons kl.18.30-20.00. Vi kommer att samlas på Loftet i omklädningsrummet kl.18.20. På grund av vårt aprilväder är planen inte redo än. Vi har frågat Vrena IF om vi kan få vara där nästa vecka, väntar fortfarande på svar. Då det är osäkert kring detta ska tjejerna ha med sig både löparskor och fotbollsskor till nästa veckas träningar. Återkommer om vi tränar i Vrena, så fort vi får besked, men oavsett så samlas vi på ip på måndag. //Ledarna F10/11/12 19 apr 0kommentarer
  • Viktig information!

    Hej alla föräldrar och ungdomar! Här kommer viktig information från senaste lagföräldramötet som ni alla behöver ta del av! Lördag den 4/5 kommer SIF arbeta på Glans & Batra på Rosvalla. Varje lag skall delta med 3 vuxna/lag 17:00-24:00 Vi lagföräldrar samlar in namn/telefon/mail för er som ska arbeta och skickar lista till Annelie som samordnar kring detta. Listan ska lämnas in senast 26/4, så här behöver vi 3 frivilliga som kan hjälpa till! Mer information om samlingstider och arbetsuppgifter kommer efter att alla lämnat in sina anmälningar! Uppgifter under eventet: brandvakt, värdar, garderob, plocka fram och plocka bort. Eventen är en otroligt viktig intäkt för SIF! Angående Midsommar så har vi Fotbollsmålet i år igen tillsammans med P10-12 Samtliga lag samlar ihop 30 priser till sponsorlotteriet! (Priserna till sponsorlotteriet kan vara allt från en nyckelring till riktigt fina priser tidigare år har vi tex fått en borrmaskin. Försök vädja bland föräldrarna att försöka hitta sponsorer till även lite finare priser) 25 kladdkakemuffins/lag Tider midsommar 14-16 nere på IP Dvs två pass 13-15 samt 15-17 Varje lag ansvarar för att sin station är redo på midsommarafton Det kommer behövas minst 1person/lag för att ställa i ordning dagen innan. Mer information om detaljer kring bemanning och spelregler finns på laget.se under ”mer” sedan midsommar. Här behöver vi också få in några anmälningar! Gärna så snart som möjligt! Det finns ett städschema uppsatt, det tar jag och Karin Eklund ansvar för. Matchschema för matchvärd, kiosk och tvätt kommer inom en snar framtid. Med vänliga hälsningar, Lagföräldrarna. F10/11/12 10 apr 7kommentarer
  • Visa fler nyheter